Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RE-ES-7856 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core RE-ES-7856 MOOG

RE-ES-7856 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core MOOG
moog RE-ES-7856
67.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

RE-ES-7856

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 14,9
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 210,5
Długość 2 [mm] 23,8
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197518364

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core RE-ES-7856 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: RENAULT FLUENCE, GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 1.2-Electric 11.08-

MOOG to jeden z największych dostawców końcówek drążka RE-ES-7856 na rynek niezależny oraz dla wytwórców samochodów.
Zarówno końcówka drążka jak i pozostałe części tego dostawcy na rynek części zamiennych, produkowane są z zachowaniem wysokich norm jakości.
Firma MOOG dokłada najwyższych starań, aby jego wyroby były jak najwyższej jakości, były bezawaryjne i cechowały je długie przebiegi.
Opinie specjalistów o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka MOOG RE-ES-7856 potwierdzają ich wysoką jakość i walory eksploatacyjne.
Końcówka drążka RE-ES-7856 ma zastosowanie do samochodu RENAULT DOKKER od 2013.12 oraz wielu innych modeli aut. Producent podzespołu o numerze RE-ES-7856 deklaruje jej dopasowanie do samochodów RENAULT, jeżeli jednak masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, zalecany jest o kontakt z pracownikami sklepu. Wystawione w naszym autosklepie części samochodowe, w tym końcówka drążka producenta MOOG, mają najlepszą cenę na rynku, a dostawa zamówionego końcówki drążka jest szybka.
numery OEM:
RENAULT      4852 046 80R
DACIA      4852 046 80R

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core RE-ES-7856 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core RE-ES-7856 MOOG:

2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.