Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OX 361/4D knecht

Filtr oleju OX 361/4D KNECHT

OX 361/4D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 361/4D
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (139 ocen)
numery handlowe:

70354440, OX 361/4D ECO

numer części:

OX 361/4D

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 172
Średnica [mm] 63,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 22,5
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 10,8
nr EAN 4009026511480

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 361/4D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 5 (F10), 5 (F11), 7 (F01, F02, F03, F04), X1 (E84) 2.0D/2.5D/3.0D 03.04-07.19
numery OEM:
BMW      11427805707
BMW      11427807177
BMW      7807177

Zastosowanie Filtr oleju OX 361/4D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 361/4D KNECHT:

2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2020-06-22
 3/5
Drogo
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2023-08-01
 5/5
Ok
2023-02-26
 5/5
Polecam
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-25
 5/5
Jakościowo wygląda dobrze, po roku można będzie coś więcej napisać.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu OX 361/4Dzobacz instrukcję montażu OX 361/4D

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.