Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-05339-2 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-2 RTS

91-05339-2 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-05339-2

producent:

RTS

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 94
Ciężar [kg] 0,41
nr EAN 8435130306166

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-2 RTS

KOŃCÓWKA DR RTS 91.05339.2 SEAT IBIZA
numery OEM:
AUDI      6Q0419811C
AUDI      6Q0423811
AUDI      6Q0423811A
AUDI      6Q0423811C
AUDI      6Z0423811A
AUDI      6Z0423811F
AUDI      8Z0423811A
SEAT      6Q0419811C
SEAT      6Q0423811
SEAT      6Q0423811A
SEAT      6Q0423811C
SKODA      6Q0419811C
SKODA      6Q0423811
SKODA      6Q0423811A
SKODA      6Q0423811C
VOLKSWAGEN      5U0419811
VOLKSWAGEN      5U0422811
VOLKSWAGEN      5U0422811A
VOLKSWAGEN      5Z0423811
VOLKSWAGEN      6Q0419811C
VOLKSWAGEN      6Q0423811
VOLKSWAGEN      6Q0423811A
VOLKSWAGEN      6Q0423811C
FAW-VW      1JD422811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-2 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-05339-2 RTS:

2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.