Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 13,6 |
Długość [mm] | 195 |
nr EAN | 8717109493801 |
parzyste numery artykułów | ADT387185 |
Długość [mm] | 215 |
Szerokość [mm] | 37,0 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,980 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 5050063632002 |
parzyste numery artykułów | ADT387184 |
Długość [mm] | 215 |
Szerokość [mm] | 37,0 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 1,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 5050063618860 |
Długość [mm] | 215 |
Szerokość [mm] | 56 |
Wysokość [mm] | 77 |
nr EAN | 5012759463345 |
Długość [mm] | 215 |
Szerokość [mm] | 56 |
Wysokość [mm] | 77 |
nr EAN | 5012759463338 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,25 |
parzyste numery artykułów | 840 1091 10 |
nr EAN | 4014870426644 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,25 |
parzyste numery artykułów | 840 1090 10 |
nr EAN | 4014870430801 |
parzyste numery artykułów | 43205 |
Długość [mm] | 215 |
Szerokość [mm] | 37,0 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,88 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 4027816432043 |
parzyste numery artykułów | 43204 |
Długość [mm] | 215 |
Szerokość [mm] | 37,0 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,88 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 4027816432050 |
Rodzaj przegubu | Przegub krzyżowy |
Długość 1 [mm] | 40,00 |
Średnica 1 [mm] | 16,05 |
Smarowanie | ze stałym smarowaniem |
Jakość | Standard |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064300243 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12x1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 |
Długość [mm] | 195 |
parzyste numery artykułów | 37094 01 |
nr EAN | 4047437414860 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 |
Długość [mm] | 195 |
parzyste numery artykułów | 37093 01 |
nr EAN | 4047437414884 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M12x1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 |
Długość [mm] | 195 |
parzyste numery artykułów | 37094 01 |
nr EAN | 5901619507827 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 |
Długość [mm] | 195 |
parzyste numery artykułów | 37093 01 |
nr EAN | 5901619507834 |
Średnica [mm] | 16 |
Wysokość [mm] | 39 |
Ciężar [kg] | 0,084 |
Długość opakowania [cm] | 3,9 |
Szerokość opakowania [cm] | 3,9 |
Wysokość opakowania [cm] | 1,6 |
nr EAN | 5903766313337 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 197 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
parzyste numery artykułów | 30-16 020 0021 |
nr EAN | 4040074063057 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 197 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
parzyste numery artykułów | 30-16 020 0020 |
nr EAN | 4040074063088 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 16 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 197 |
Długość 2 [mm] | 25 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1.25 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4044197486502 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 16 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 197 |
Długość 2 [mm] | 25 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1.25 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4044197486519 |
Długość [mm] | 195 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 |
parzyste numery artykułów | VKDY 811031 |
nr EAN | 7316579459433 |
parzyste numery artykułów | VKDY 811032 |
nr EAN | 7316579668910 |
Rodzaj przegubu | Przegub krzyżowy |
Długość 1 [mm] | 40,00 |
Średnica 1 [mm] | 16,05 |
Smarowanie | ze stałym smarowaniem |
Jakość | Standard |
Nowa część |
Długość 1 [mm] | 195 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1.5 |
Gwint zewn. [mm] | M12x1.25 |
Długość całkowita [mm] | 217 |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 |
Zbieżność stożka | 1:6 |
parzyste numery artykułów | JTE7631 |
nr EAN | 3322937806812 |
Długość 1 [mm] | 195 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1.5 |
Gwint zewn. [mm] | M12x1.25 |
Długość całkowita [mm] | 217 |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 |
Zbieżność stożka | 1:6 |
parzyste numery artykułów | JTE7630 |
nr EAN | 3322937806874 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025