Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 13,1 |
Długość [mm] | 179 |
nr EAN | 8717109320640 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 12,7 |
Długość [mm] | 180 |
nr EAN | 8717109320657 |
nr EAN | 5012759142783 |
nr EAN | 5012759142776 |
Strona zabudowy | z lewej |
Długość całkowita [mm] | 199 |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14 X 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 45 |
Wysokość zabudowy | 67,5 |
Średnica zabudowy [mm] | 13 |
Gwint zewn. [mm] | 10 X 1,25 |
nr EAN | 8033001170689 |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość całkowita [mm] | 200 |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14 X 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 45 |
Wysokość zabudowy | 67,5 |
Średnica zabudowy [mm] | 13 |
Gwint zewn. [mm] | 10 X 1,25 |
nr EAN | 8033001170696 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 181 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0006 |
nr EAN | 4040074106563 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 181 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | 31-16 020 0011 |
nr EAN | 4040074081594 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 14 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 180 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 23,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 20 |
Wysokość opakowania [cm] | 7 |
nr EAN | 5010874763692 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 14 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 180 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 5010874763715 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 319 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 45 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4044197314515 |
parzyste numery artykułów | 5032607 |
Wymiar stożka [mm] | 12,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 14x1,5 |
nr EAN | 5703858463410 |
parzyste numery artykułów | 5032606 |
Wymiar stożka [mm] | 12,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 14x1,5 |
nr EAN | 5703858463427 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 180 |
Ciężar [kg] | 0,518 |
nr EAN | 8435130306432 |
Długość [mm] | 181 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M10 x 1,25 |
parzyste numery artykułów | VKDY 813004 |
nr EAN | 7316579256995 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
nr EAN | 5900427509092 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025