Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-406L japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-406L JAPANPARTS

TI-406L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-406L
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-406L
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-406L

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy z lewej
Długość całkowita [mm] 199
Gwint wewnętrzny [mm] 14 X 1,5
Długość gwintu [mm] 45
Wysokość zabudowy 67,5
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 10 X 1,25
nr EAN 8033001170689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-406L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-406L LEWA HONDA CIVIC 87-01

Części z kategorii końcówka drążka wyprodukowane przez znanego producenta części do samochodów, firmę JAPANPARTS mają zastosowanie w wielu modelach nowoczesnych samochodów. Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka TI-406L oraz innych części produkowanych przez JAPANPARTS, są zastosowane technologie produkcji i wysokie normy jakości. Produkty firmy JAPANPARTS charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, odpornością na przeciążenia oraz trwałością.
Końcówki drążka firmy JAPANPARTS mają dobrą opinię u użytkowników i warsztatowców montujących te części w swoich warsztatach.
Końcówka drążka TI-406L ma zastosowanie do takich aut jak HONDA PILOT od 2002.09, ROVER 45 liftback (RT) od 2000.02, MG MGF (RD) od 1995.03 oraz wielu innych modeli aut. Jeżeli napotkałeś problemy z właściwym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie masz pewności czy zrobiłeś to właściwie, skontaktuj się ze sklepem aby uzgodnić ta sprawę.
Autosklep e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych TI-406L w najniższej cenie w polskim internecie, gwarantujemy błyskawiczną dostawę do Odbiorcy i wiele sposobów płatności. Końcówki drążka TI-406L można również odebrać samemu w naszym punkcie odbiorów w Warszawie na Targówku przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
HONDA      53560-SH3-003
HONDA      53560-SH3-013
HONDA      53560-SR0-A01
HONDA      53560-SR3-003
HONDA      53560-ST7-003
HONDA      53560S04003
HONDA      53560S04013
MG      GSJ 495
MG      QGX100050

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-406L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-406L JAPANPARTS:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.