Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
Długość [mm] | 76 |
nr EAN | 8717109497137 |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość [mm] | 342 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT |
nr EAN | 8717109486452 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,380 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
dla numeru OE | 4422A018 |
nr EAN | 5050063487800 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
nr EAN | 3358960632111 |
Długość [mm] | 355 |
Szerokość [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 40 |
nr EAN | 5012759460610 |
Długość [mm] | 99 |
Szerokość [mm] | 38 |
Wysokość [mm] | 72 |
nr EAN | 5012759465035 |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
Długość [mm] | 76,3 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
nr EAN | 4014870430191 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 342 |
nr EAN | 4014870428914 |
Długość [mm] | 355 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,72 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816325512 |
Długość [mm] | 78 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,37 |
dla numeru OE | 4422A018 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816344773 |
Wymiar stożka [mm] | 13 |
Zbieżność stożka | 1/8 |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Wymiar gwintu | FM14x1.5R |
Długość [mm] | 78 |
nr EAN | 5902473023997 |
Długość [mm] | 342 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | MM14X1.5R |
nr EAN | 5902473029425 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Szerokość [mm] | 355 |
Ciężar [kg] | 0,77 |
Wymiar stożka [mm] | 16,5 |
Materiał | Stal |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 355 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 |
Długość [mm] | 76 |
nr EAN | 4047437362222 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Długość [mm] | 320 |
nr EAN | 4047437408081 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 78 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
nr EAN | 5901619510001 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Długość [mm] | 320 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 78 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
nr EAN | 4040074062920 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 345 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4040074195918 |
Wymiar gwintu | M10x1,25/M14x1,5 |
Długość [mm] | 76,5 |
nr EAN | 5703858828936 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Długość [mm] | 322 |
nr EAN | 5703858904746 |
Ciężar netto [g] | 684 |
nr EAN | 5908281449790 |
Ciężar netto [g] | 342 |
nr EAN | 5908281451250 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M10x1,25 |
Długość [mm] | 78 |
Ciężar [kg] | 0,3389 |
nr EAN | 8435130343376 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
Długość [mm] | 341,5 |
Ciężar [kg] | 0,732 |
nr EAN | 8435130390202 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 342 |
Tylko w połączeniu z | NUT |
nr EAN | 5413978208944 |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Zbieżność stożka | 1/8 |
Długość [mm] | 78 |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R |
nr EAN | 5413978208937 |
Długość [mm] | 355 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 |
parzyste numery artykułów | VKDY 323030 |
nr EAN | 7316579301510 |
Długość [mm] | 78 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,37 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4044688563477 |
Długość [mm] | 78 |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 |
Zbieżność stożka | 1:8 |
Gwint zewn. [mm] | M10x1,25 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
nr EAN | 3322937995202 |
Długość [mm] | 355 |
Gwint zewn. [mm] | M 14 x 1,5 |
Kolor | szary |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymagana ilość | 2 |
nr EAN | 5900427550322 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025