Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 2.0 TDI (2006.01-2009.03) 140km » KRE1030 kayaba
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Kabriolet (8he) 2.0 Tdi (2006.01-2009.03) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy środkowy KRE1030 KAYABA

KRE1030 Drążek kierowniczy środkowy KAYABA
kayaba KRE1030
Drążek kierowniczy środkowy KRE1030
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KRE1030

producent:

KAYABA

Strona zabudowyOś przednia
Szerokość [mm]355
Ciężar [kg]0,77
Wymiar stożka [mm]16,5
MateriałStal
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość przegub osiowy [mm]355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy środkowy KRE1030 KAYABA

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 355mm) pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI LANCER VIII, OUTLANDER I, OUTLANDER II, OUTLANDER III 1.5-3.0 05.03-
numery OEM:
CITROËN      3812F1
MITSUBISHI      4422A012
PEUGEOT      3812F1

Zastosowanie Drążek kierowniczy środkowy KRE1030 KAYABA w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Producent części samochodowych Kayaba


Kayaba (KYB) to renomowany japoński producent części samochodowych, specjalizujący się w systemach amortyzacji i zawieszenia. Firma powstała w 1919 roku, początkowo działając w branży lotniczej, co przełożyło się na jej zaawansowaną technologię i precyzję wykonania.

Kayaba dostarcza amortyzatory i komponenty zawieszenia dla wielu wiodących marek motoryzacyjnych, takich jak Toyota, Honda, Nissan czy Subaru. Produkty KYB charakteryzują się niezawodnością, wysoką jakością wykonania oraz innowacyjnością, co czyni je popularnym wyborem zarówno wśród producentów samochodów, jak i w rynku wtórnym. Firma działa globalnie, posiadając fabryki w Japonii, Europie, Ameryce i Azji, co pozwala jej zapewnić szybki dostęp do produktów i wsparcia technicznego na całym świecie.