Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ kierowniczy Opel KADETT B Kombi » końcówki drążków kierowniczych Opel KADETT B Kombi

końcówki drążków kierowniczych do OPEL KADETT B Kombi

wybierz typ samochodu OPEL KADETT B Kombi:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 228
Szerokość [mm] 55
Wysokość [mm] 90
nr EAN 5012759433959
Długość [mm] 228
Szerokość [mm] 55
Wysokość [mm] 90
nr EAN 5012759433942
parzyste numery artykułów 32193
Długość [mm] 210
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Jakość/Klasa 10
Materiał Stal
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816321927
parzyste numery artykułów 32192
Długość [mm] 210
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Materiał Stal
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816321934
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 21,3
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 211,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197457694
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 21,3
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 211,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197457700
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 277
Średnica 1 [mm] 15,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197492046
parzyste numery artykułów 5031921
Wymiar gwintu M16x1,5
nr EAN 5703858825843
parzyste numery artykułów 5031920
Wymiar gwintu M16x1,5
nr EAN 5703858825850
Strona zabudowyz przodu z lewej
Długość [mm]210
Strona zabudowyz przodu po prawej
Długość [mm]210
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 260
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978201808
parzyste numery artykułów 62 93 2193
Długość [mm] 210
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Jakość/Klasa 10
Materiał Stal
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688560896
parzyste numery artykułów 62 93 2192
Długość [mm] 210
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Materiał Stal
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688560902
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.