Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 | |
Długość [mm] | 96 | |
nr EAN | 8717109339598 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 | |
Długość [mm] | 96 | |
nr EAN | 8717109339604 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 16x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | 49398648 | |
nr EAN | 3358960632135 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 16x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
parzyste numery artykułów | 49398596 | |
nr EAN | 3358960632654 |
Długość [mm] | 120 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 80 | |
nr EAN | 5012759349977 |
Długość [mm] | 120 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 80 | |
nr EAN | 5012759349984 |
Długość [mm] | 351 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 38 | |
nr EAN | 5012759504734 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 329 | |
nr EAN | 4014870434496 |
parzyste numery artykułów | 37594 | |
Długość [mm] | 112 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,410 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816375937 |
parzyste numery artykułów | 37593 | |
Długość [mm] | 112 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 40 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,410 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816375944 |
Długość [mm] | 330 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,725 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816393580 |
oś przednia, z lewej | |
oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 324 |
Ciężar [kg] | 0,729 |
Rozmiar klucza | 38 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
z nakrętką zabezpieczającą | |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
parzyste numery artykułów | 5034782 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 16x1,5 | |
nr EAN | 5703858788612 |
parzyste numery artykułów | 5034781 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 16x1,5 | |
nr EAN | 5703858788629 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Wymiar gwintu | M16 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 16x1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 93 | |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,2 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 63735 | |
nr EAN | 5413978265893 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 93 | |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,2 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 63734 | |
nr EAN | 5413978265909 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 330 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978228102 |
parzyste numery artykułów | 30 93 7594 | |
Długość [mm] | 112 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,410 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688573964 |
Długość [mm] | 330 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,725 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688579393 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025