Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ kierowniczy Opel KADETT C coupe » końcówki drążków kierowniczych Opel KADETT C coupe

końcówki drążków kierowniczych do OPEL KADETT C coupe

wybierz typ samochodu OPEL KADETT C coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,5
Długość [mm] 77
nr EAN 8717109320862
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 LHT
Wymiar stożka [mm] 13,3
Długość [mm] 74
nr EAN 8717109321999
Strona zabudowy Oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 3358960655745
Długość [mm] 92
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 75
nr EAN 5012759930694
Długość [mm] 95
Szerokość [mm] 39
Wysokość [mm] 71
nr EAN 5012759849644
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,50
nr EAN 4014870435745
Długość [mm] 301
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,61
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816281115
Długość całkowita [mm] 341
Gwint zewn. [mm] 16 x 1,5
Gwint zewn. 1 [mm] 14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8033001144789
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 94
Gwint wewnętrzny [mm] 14X1,5
Długość gwintu [mm] 45
Wysokość zabudowy 73
Średnica zabudowy [mm] 13,5
Gwint zewn. [mm] 12X1,25
nr EAN 8033001473889
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Wymiar gwintu M12x1,25
nr EAN 4047437012950
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 301,5
nr EAN 4047437058941
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy zewnętrzny
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Długość [mm] 73
nr EAN 5907558553710
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 80
Rozmiar gwintu 1 M10x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4040074111215
Ciężar [kg] 0,305
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096365454
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 15
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 80
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874763760
Wymiar stożka [mm] 13,2
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858463571
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1 M 12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M 14x1,5
nr EAN 5703858464257
Ciężar netto [g] 342
nr EAN 5902048032157
Indeks: OYO 30K0522-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY HYUNDAI
Opis: SANTA FE 2.0TCI/2.4I.2.7I 00.08->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 5778526200
Numer dostawcy: 30K0522-OYO
Parametry:Gwint zewnętrzny [mm] : M16X1,5/M14X1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 80
Ciężar [kg] 0,33
nr EAN 8435130306807
Długość [mm] 72
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Wymiar gwintu M12x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
nr EAN 3322937907458
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.