Długość [mm] | 265 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759379912 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Długość [mm] | 136 | |
nr EAN | 8717109476804 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Długość [mm] | 136 | |
nr EAN | 8717109476811 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 256 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM18X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109377798 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 246 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM18X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109377781 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ograniczenia producenta | ZF | |
parzyste numery artykułów | 49399663 | |
nr EAN | 3358960640208 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ograniczenia producenta | ZF | |
parzyste numery artykułów | 49399401 | |
nr EAN | 3358960642820 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 14x 1,5 | |
parzyste numery artykułów | 49400120 | |
nr EAN | 3358960645050 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ograniczenia producenta | ZF | |
nr EAN | 3358960646293 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. [mm] | M 14 x 1,5 | |
nr EAN | 3358960646606 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 14 x 1,5 | |
parzyste numery artykułów | 49399886 | |
nr EAN | 3358960647399 |
Długość [mm] | 265 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759379912 |
Długość [mm] | 278 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759377963 |
Długość [mm] | 170 | |
Szerokość [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 105 | |
nr EAN | 5012759384428 |
Długość [mm] | 170 | |
Szerokość [mm] | 50 | |
Wysokość [mm] | 105 | |
nr EAN | 5012759384435 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M18x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 275 | |
nr EAN | 4014870436797 |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1023 10 | |
nr EAN | 4014870437688 |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1022 10 | |
nr EAN | 4014870439897 |
Długość [mm] | 275 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,619 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
dla numeru OE | 32 10 6 765 235 SK | |
nr EAN | 4027816277163 |
parzyste numery artykułów | 27159 | |
Długość [mm] | 135 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,631 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816271581 |
parzyste numery artykułów | 27158 | |
Długość [mm] | 135 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,631 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816271598 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wymiar gwintu | MM18x1.5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1.5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 246,5 | |
nr EAN | 5902473026042 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Długość [mm] | 233 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
dla producentów przekładni kierowniczych | ZF | |
nr EAN | 4047437096554 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 29932 02 | |
nr EAN | 4047437096585 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 29930 02 | |
nr EAN | 4047437096561 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 29932 02 | |
nr EAN | 5901619563427 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 29930 02 | |
nr EAN | 5901619563434 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Długość [mm] | 233 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
dla producentów przekładni kierowniczych | ZF | |
nr EAN | 5902659733528 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 256 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego | |
Ograniczenia producenta | ZF | |
nr EAN | 4040074551318 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 135 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
parzyste numery artykułów | 316 020 0007/HD | |
nr EAN | 4040074433508 |
Ograniczenia producenta | ZF | |
Ciężar [kg] | 0,700 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5412096278945 |
Ograniczenia producenta | ZF | |
Ciężar [kg] | 0,700 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5412096278969 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 15,7 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 140 | |
Długość 2 [mm] | 30 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 13 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6 | |
nr EAN | 4044197329373 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 15,7 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 140 | |
Długość 2 [mm] | 30 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 13 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6 | |
nr EAN | 4044197329380 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 262 | |
Średnica 1 [mm] | 14,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M18X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197329335 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ograniczenia producenta | Left Hand Drive | |
Długość [mm] | 262,5 | |
Średnica 1 [mm] | 15 | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M18X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197329328 |
parzyste numery artykułów | 5031528 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
Wersja osi | TRW | |
nr EAN | 5703858788117 |
parzyste numery artykułów | 5031527 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
Wersja osi | TRW | |
nr EAN | 5703858788124 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wymiar gwintu | MM18x1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 246,5 | |
nr EAN | 5413978182282 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wymiar gwintu | MM18x1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 256 | |
nr EAN | 5413978185955 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | / | |
Długość [mm] | 140 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 21236 | |
nr EAN | 5413978182305 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 140 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 21235 | |
nr EAN | 5413978182299 |
nr EAN | 7316577891655 |
parzyste numery artykułów | VKDY 318500 | |
nr EAN | 7316577891617 |
Długość [mm] | 262 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M18 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
parzyste numery artykułów | VKDY 328508 | |
nr EAN | 7316579491327 |
parzyste numery artykułów | 20 92 7159 | |
Długość [mm] | 135 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,631 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688521927 |
parzyste numery artykułów | 20 92 7158 | |
Długość [mm] | 135 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,631 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688521934 |
Długość [mm] | 275 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,619 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
dla numeru OE | 32 10 6 765 235 SK | |
nr EAN | 4044688541109 |
Ograniczenia producenta | ZF | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Długość [mm] | 140 | |
Wymiar gwintu | M14x1.5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1.5 | |
parzyste numery artykułów | JTE1102 | |
nr EAN | 3322937557608 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023