Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B910, B907) 215 CDI RWD (907.221, 907.223) (2020.06-???) 150km » TI-700 japanparts
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b910, B907) 215 Cdi Rwd (907.221, 907.223) (2020.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-700 JAPANPARTS

TI-700 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.
:8 szt. wysyłka Czwartek
:8 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-700

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]157
Gwint wewnętrzny [mm]14X1,5
Długość gwintu [mm]57
Wysokość zabudowy71
Średnica zabudowy [mm]13,5
Gwint zewn. [mm]12X1,25
nr EAN8033001499872
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-700 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-700 SUBARU FORESTER 98-
numery OEM:
SUBARU      34141-AA041
SUBARU      34141AA042
SUBARU      34161SA000
SUBARU      34161SA001

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-700 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-700 JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.