02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » układ kierowniczy Toyota TACOMA pick-up (_N1_) » końcówki drążków kierowniczych Toyota TACOMA pick-up (_N1_)

końcówki drążków kierowniczych do TOYOTA TACOMA pick-up (_N1_)

wybierz typ samochodu TOYOTA TACOMA pick-up (_N1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,5
Długość [mm] 96
nr EAN 8717109339598
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,5
Długość [mm] 96
nr EAN 8717109339604
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 309,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5 RHT
nr EAN 8717109340037
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 40
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,410
dla numeru OE 1K0 423 812 K
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063015928
Długość [mm] 332
Szerokość [mm] 37
Wysokość [mm] 37
nr EAN 5012759346945
Długość [mm] 120
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 80
nr EAN 5012759349977
Długość [mm] 120
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 80
nr EAN 5012759349984
Długość [mm] 311
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,748
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816260455
parzyste numery artykułów 37594
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,410
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816375937
parzyste numery artykułów 37593
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 40
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,410
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816375944
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 332
Średnica 1 [mm] 16
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197264315
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16,4
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 95
Długość 2 [mm] 23,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197264308
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16,4
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 95
Długość 2 [mm] 23,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 4044197264377
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 310
nr EAN 5703858788605
parzyste numery artykułów 5034782
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 16x1,5
nr EAN 5703858788612
parzyste numery artykułów 5034781
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 16x1,5
nr EAN 5703858788629
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 312
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978175932
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 93
Wymiar gwintu FM16x1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,2
Rozmiar gwintu 1 MM12x1,5R
parzyste numery artykułów 63731
nr EAN 5413978169634
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 93
Wymiar gwintu FM16x1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,2
Rozmiar gwintu 1 MM12x1,5R
parzyste numery artykułów 63730
nr EAN 5413978169641
Długość [mm] 311
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,748
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688538406
parzyste numery artykułów 30 93 7594
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,410
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688573964
parzyste numery artykułów 30 93 7593
Długość [mm] 112
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 40
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,410
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688573971
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii końcówki drążków kierowniczych pasujące do TOYOTA TACOMA pick-up (_N1_)
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.