Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 6 Hatchback (GH) 2.0 MZR (GHEFS) (2010.01-2012.12) 155km » 26045 febi bilstein
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gh) 2.0 Mzr (ghefs) (2010.01-2012.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 26045 FEBI BILSTEIN

26045 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit FEBI BILSTEIN
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

26045

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]311
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,748
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
nr EAN4027816260455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 26045 FEBI BILSTEIN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 311mm) pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3 RENAULT LAGUNA II SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST 1.0-Electric 06.01-
numery OEM:
AUDI      1K0 423 803 A
AUDI      1K0 423 803 C
AUDI      1K0 423 804 A
AUDI      1K0 423 804 C
AUDI      1K0 423 810 A
AUDI      1K1 423 051 CL
AUDI      1K1 423 051 CN
AUDI      1K1 423 070 AX
AUDI      1K1 423 070 X
AUDI      1K2 423 051 AD
AUDI      1K2 423 051 M
AUDI      3C0 423 810 A
SEAT      1K0 423 810 A
SEAT      3C0 423 810 A
SKODA      1K0 423 810 A
SKODA      3C0 423 810 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 803 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 803 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 804 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 804 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 810 A
VOLKSWAGEN      1K1 423 051 CL
VOLKSWAGEN      1K1 423 051 CN
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 AX
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 X
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 AD
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 M
VOLKSWAGEN      3C0 423 810 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 26045 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 26045 FEBI BILSTEIN:

Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.