Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29135 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29135 MONROE

L29135 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29135
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29135
L29135
monroe L29135 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29135 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29135 monroe
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29135

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 1
Gwint wewnętrzny [mm] 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096447365

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29135 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A3, A3 ALLSTREET, Q2, Q3, CUPRA ATECA, FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 423 812 K
AUDI      1K0423812C
AUDI      1K0423812G
SEAT      1K0 423 812 C
SEAT      1K0 423 812 G
SEAT      1K0 423 812 K
SKODA      1K0 423 812 C
SKODA      1K0 423 812 G
SKODA      1K0 423 812 K
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 G
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 K

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29135 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29135 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.