Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 63731 sidem

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63731 SIDEM

63731 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

63731

producent:

SIDEM

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 93
Wymiar gwintu FM16x1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,2
Rozmiar gwintu 1 MM12x1,5R
parzyste numery artykułów 63730
nr EAN 5413978169641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63731 SIDEM

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63731 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63731 producenta SIDEM

SEAT

1K0423812A, 1K0423812E, 1K0423812G, 1K0423812J, 1K0423812JS1, 1K0423812K, 2Q0423812, 5WA423812D, 5WA423812E

VOLKSWAGEN

1K0423812A, 1K0423812C, 1K0423812E, 1K0423812G, 1K0423812J, 1K0423812JS1, 1K0423812K, 5WA423812E

SKODA

1K0423812C, 1K0423812G, 1K0423812J, 1K0423812JS1, 1K0423812K, 5WA423812B, 5WA423812D

AUDI

1K0423812A, 1K0423812E, 1K0423812G, 1K0423812J, 1K0423812JS1, 1K0423812K, 5WA423812D, 5WA423812E

numery OEM:
AUDI      1K0 423 812 A
AUDI      1K0 423 812 E
AUDI      1K0 423 812 G
AUDI      1K0 423 812 J
AUDI      1K0 423 812 J S1
AUDI      1K0 423 812 K
AUDI      5WA 423 812 D
AUDI      5WA 423 812 E
SEAT      1K0 423 812 A
SEAT      1K0 423 812 E
SEAT      1K0 423 812 G
SEAT      1K0 423 812 J
SEAT      1K0 423 812 J S1
SEAT      1K0 423 812 K
SEAT      2Q0 423 812
SEAT      5WA 423 812 D
SEAT      5WA 423 812 E
SKODA      1K0 423 812 C
SKODA      1K0 423 812 G
SKODA      1K0 423 812 J
SKODA      1K0 423 812 J S1
SKODA      1K0 423 812 K
SKODA      5WA 423 812 B
SKODA      5WA 423 812 D
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 G
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J S1
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 K
VOLKSWAGEN      5WA 423 812 E

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63731 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63731 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.