Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE1053 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW

JTE1053 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1053
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053
JTE1053
trw JTE1053 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 trw
 

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE1053

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 94
Wymiar gwintu M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
parzyste numery artykułów JTE1052
nr EAN 3322937429202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, CUPRA ATECA, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA 1.0-Electric 02.03-

TRW to jeden z najbardziej znanych dostawców końcówek drążka JTE1053 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny. Produkowane przez TRW części wykonywane są według wysokich norm jakości, dotyczy to także końcówek drążka JTE1053.
Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka JTE1053, to zasłuuga wyjątkowych starań firmy TRW w zakresie jakości wykonania i zastosowania wysokiej jakości surowców przy produkcji. Montaż końcówek drążka TRW JTE1053 nie powinien nastręczyć żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi mającemu do dyspozycji niezbędne narzędzia do montażu.
Końcówka drążka JTE1053 ma zastosowanie do takich aut jak SEAT IBIZA IV ST (6J8, 6P8) od 2010.03, VW (VOLKSWAGEN) SAVEIRO II od 1996.08, AUDI A6 Avant (4G5, 4GD, C7) od 2011.05, SKODA SUPERB III (3V3) od 2015.03 oraz wielu innych modeli aut.
Jeżeli masz problem z właściwym dobraniem końcówek drążka do swojego samochodu i nie jesteś pewien czy dobrałeś je odpowiednio, nasi konsultanci chętnie Ci pomogą.
Końcówka drążka JTE1053 ma dobrą relację cena do jakości. Nabycie tego produktu będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
AUDI      1K0 423 804 A
AUDI      1K0 423 812 A
AUDI      1K0 423 812 B
AUDI      1K0 423 812 E
AUDI      1K0 423 812 F
AUDI      1K0 423 812 J
AUDI      1K1 423 070 X
AUDI      3C0 423 812 B
SEAT      1K0 423 804 A
SEAT      1K0 423 812 A
SEAT      1K0 423 812 B
SEAT      1K0 423 812 E
SEAT      1K0 423 812 F
SEAT      1K0 423 812 J
SEAT      1K1 423 070 X
SEAT      3C0 423 812 B
SKODA      1K0 423 804 A
SKODA      1K0 423 812 A
SKODA      1K0 423 812 E
SKODA      1K0 423 812 J
SKODA      1K1 423 070 X
SKODA      3C0 423 812 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 804 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 F
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 X
VOLKSWAGEN      3C0 423 812 B
FAW-AUDI      1K0 423 812 J
FAW-VW      1K0 423 812 E
FAW-VW      1K0 423 812 J

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW:

2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2021-04-29
 5/5
Pa
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.