Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE1053 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW

JTE1053 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1053
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053
JTE1053
trw JTE1053 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 trw
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE1053

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 94
Wymiar gwintu M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
parzyste numery artykułów JTE1052
nr EAN 3322937429202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, CUPRA ATECA, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA 1.0-Electric 02.03-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 producenta TRW

SEAT

1K0423804A, 1K0423812A, 1K0423812B, 1K0423812E, 1K0423812F, 1K0423812J, 1K1423070X, 3C0423812B

VOLKSWAGEN

1K0423804A, 1K0423812A, 1K0423812B, 1K0423812E, 1K0423812F, 1K0423812J, 1K1423070X, 3C0423812B

AUDI

1K0423804A, 1K0423812A, 1K0423812B, 1K0423812E, 1K0423812F, 1K0423812J, 1K1423070X, 3C0423812B

SKODA

1K0423804A, 1K0423812A, 1K0423812E, 1K0423812J, 1K1423070X, 3C0423812B

numery OEM:
AUDI      1K0 423 804 A
AUDI      1K0 423 812 A
AUDI      1K0 423 812 B
AUDI      1K0 423 812 E
AUDI      1K0 423 812 F
AUDI      1K0 423 812 J
AUDI      1K1 423 070 X
AUDI      3C0 423 812 B
SEAT      1K0 423 804 A
SEAT      1K0 423 812 A
SEAT      1K0 423 812 B
SEAT      1K0 423 812 E
SEAT      1K0 423 812 F
SEAT      1K0 423 812 J
SEAT      1K1 423 070 X
SEAT      3C0 423 812 B
SKODA      1K0 423 804 A
SKODA      1K0 423 812 A
SKODA      1K0 423 812 E
SKODA      1K0 423 812 J
SKODA      1K1 423 070 X
SKODA      3C0 423 812 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 804 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 F
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 X
VOLKSWAGEN      3C0 423 812 B
FAW-AUDI      1K0 423 812 J
FAW-VW      1K0 423 812 E
FAW-VW      1K0 423 812 J

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1053 TRW:

Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.