Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0187 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0187 MAXGEAR

69-0187 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301043

numer części:

69-0187

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,5
parzyste numery artykułów 35279 01
nr EAN 5907558547153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0187 MAXGEAR

KOŃC. DR. KIER. VW GOLF 5 PR

Firma MAXGEAR będąca producentem produktu końcówka drążka 69-0187 jest głównym producentem części dla kategorii końcówka drążka i w świecie liderem w dziedzinie motoryzacji. Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka 69-0187 oraz innych części produkowanych przez MAXGEAR, są wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji.
Cechą produktów firmy MAXGEAR jest bardzo duża odporność na przeciążenia, jakość wykonania i wysoka trwałość.
Montaż końcówek drążka MAXGEAR 69-0187 nie nastręczy żadnych problemów bardziej lub mniej doświadczonemu mechanikowi samochodowemu posiadającemu odpowiednie narzędzia do montażu.
Końcówka drążka 69-0187 ma zastosowanie do takich aut jak SEAT Mii (KF1) od 2011.10, VW (VOLKSWAGEN) GOLF IV Cabriolet (1E7) od 1998.06, SKODA FELICIA Cube Van (6U5) od 1995.11, AUDI A4 Avant (8D5, B5) od 1994.11 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą teraz przeglądasz powinna pasować do samochodów marki SEAT, VW (VOLKSWAGEN), SKODA, AUDI jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tego podzespołu pojazdu.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz końcówek drążka 69-0187 oferujemy także inne części prodcenta MAXGEAR. Wszystkie części tego producenta możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie całego kraju i Unii Europejskiej. Końcówek drążka 69-0187 możesz zamówić i odebraćnaszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ulicy Łodygowej 28G.
numery OEM:
AUDI      1K0 423 812 F
AUDI      1K0 423 812 J
SEAT      1K0 423 812 F
SEAT      1K0 423 812 J
SKODA      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 F
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      2QB 423 812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0187 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0187 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.