Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29133 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29133 MONROE

L29133 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29133
52.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29133

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 1
Gwint wewnętrzny [mm] 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096276248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29133 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A3, Q2; SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, TARRACO, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA III, SCALA 1.0-Electric 05.03-

Firma MONROE będąca wytwórcą produktu końcówka drążka L29133 jest wiodącym wytwórcą auto części dla kategorii końcówka drążka i w świecie liderem rynku motoryzacyjnego. Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach MONROE, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze L29133, produkowane są z zachowaniem wysokich standardów i w oparciu o surowe normy jakościowe. Produkowana przez MONROE część końcówka drążka L29133 wykonywana jest z wysokiej jakości materiałów na nowoczesnych urządzeniach i maszynach. MONROE stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby produkowane przez niego końcówki drążka spełniały wymagania uzytkowników aut.
Końcówki drążka produkowany przez MONROE jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk MONROE może być przykładem dla innych producentów dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka L29133 ma zastosowanie do takich aut jak SEAT ALTEA (5P1) od 2004.03, VW (VOLKSWAGEN) GOLF V Variant (1K5) od 2007.01, AUDI 80 Avant (8C5, B4) od 1991.09, SKODA FABIA III kombi (NJ5) od 2014.08 oraz wielu innych modeli aut.
Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą teraz przeglądasz pasuje do samochodów marki SEAT, VW (VOLKSWAGEN), AUDI, SKODA jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu celem weryfikacji doboru tego elementu samochodu.
Zakup L29133 firmy MONROE to dobra decyzja jeżeli szukasz produktu o dobrej reklacji cena/jakość i chcesz używać swoje auto w dłuższej perspektywie czasu. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka L29133 w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
AUDI      1K0 423 812 A
AUDI      1K0 423 812 B
AUDI      1K0 423 812 E
AUDI      1K0 423 812 J
AUDI      3C0423812B
SEAT      1K0 423 812 A
SEAT      1K0 423 812 B
SEAT      1K0 423 812 E
SEAT      1K0 423 812 J
SEAT      3C0423812B
SKODA      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 B
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      3C0423812B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29133 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29133 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.