Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE1055 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 TRW

JTE1055 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1055
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055
JTE1055
trw JTE1055 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 trw
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE1055

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 94
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
Wymiar gwintu M12x1,5
parzyste numery artykułów JTE1054
nr EAN 3322937429226

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 TRW

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI Q3, CUPRA ATECA, SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, TARRACO, SKODA KAROQ, KODIAQ I, OCTAVIA II 1.0-Electric 02.03-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 producenta TRW

VOLKSWAGEN

1K0423804C, 1K0423812C, 1K0423812D, 1K0423812H, 1K0423812K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M

SEAT

1K0423804C, 1K0423812C, 1K0423812D, 1K0423812K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M

SKODA

1K0423804C, 1K0423812C, 1K0423812D, 1K0423812H, 1K0423812K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M

AUDI

1K0423804C, 1K0423812C, 1K0423812K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M

numery OEM:
AUDI      1K0 423 804 C
AUDI      1K0 423 812 C
AUDI      1K0 423 812 K
AUDI      1K1 423 070 AX
AUDI      1K2 423 051 AD
AUDI      1K2 423 051 M
SEAT      1K0 423 804 C
SEAT      1K0 423 812 C
SEAT      1K0 423 812 D
SEAT      1K0 423 812 K
SEAT      1K1 423 070 AX
SEAT      1K2 423 051 AD
SEAT      1K2 423 051 M
SKODA      1K0 423 804 C
SKODA      1K0 423 812 C
SKODA      1K0 423 812 D
SKODA      1K0 423 812 H
SKODA      1K0 423 812 K
SKODA      1K1 423 070 AX
SKODA      1K2 423 051 AD
SKODA      1K2 423 051 M
VOLKSWAGEN      1K0 423 804 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 D
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 H
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 K
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 AX
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 AD
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 M
SVW      1K0 423 812 K

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1055 TRW:

Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.