Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » VO-ES-1869 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1869 MOOG

VO-ES-1869 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog VO-ES-1869
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1869
VO-ES-1869
moog VO-ES-1869 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VO-ES-1869

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16,4
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 95
Długość 2 [mm] 23,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 4044197264377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1869 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3 CUPRA ATECA, LEON, LEON SPORTSTOURER SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER 1.0-Electric 02.03-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1869 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1869 producenta MOOG

VOLKSWAGEN

1K0423812A, 1K0423812E, 1K0423812J, 1K0423812B, 3C0423812B

SEAT

1K0423812A, 1K0423812E, 1K0423812J, 1K0423812B, 3C0423812B

SKODA

1K0423812A, 1K0423812E, 1K0423812J

AUDI

1K0423812A, 1K0423812E, 1K0423812J, 1K0423812B, 3C0423812B

numery OEM:
AUDI      1K0 423 812 A
AUDI      1K0 423 812 E
AUDI      1K0 423 812 J
AUDI      1K0423812B
AUDI      3C0423812B
SEAT      1K0 423 812 A
SEAT      1K0 423 812 E
SEAT      1K0 423 812 J
SEAT      1K0423812B
SEAT      3C0423812B
SKODA      1K0 423 812 A
SKODA      1K0 423 812 E
SKODA      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 A
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 E
VOLKSWAGEN      1K0 423 812 J
VOLKSWAGEN      1K0423812B
VOLKSWAGEN      3C0423812B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1869 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1869 MOOG:

Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.