Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Bmw 2 coupe (F22, F87) » stabilizator, mocowanie Bmw 2 coupe (F22, F87) » łącznik stabilizatora Bmw 2 coupe (F22, F87)

łącznik stabilizatora do BMW 2 coupe (F22, F87)

wybierz typ samochodu BMW 2 coupe (F22, F87):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 336
Wymiar gwintu MM12X1.5 RHT
Średnica [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109330397
Długość [mm] 335
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 26,5
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063023930
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.5
Rozmiar gwintu 3 M12x1.5
Długość [mm] 380
Szerokość [mm] 70
Wysokość [mm] 70
nr EAN 5012759347430
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.5
Rozmiar gwintu 3 Bush 8.3
Długość [mm] 110
Szerokość [mm] 60
Wysokość [mm] 57
nr EAN 5012759979952
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 335
nr EAN 4014870395452
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 70
Wymiar gwintu M10x1,5
nr EAN 4014870572501
Długość [mm] 335
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Ciężar [kg] 0,45
dla numeru OE 1K0 411 315 R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816241225
Długość [mm] 70
Grubość [mm] 59,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Długość gwintu [mm] 20
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224024447
Długość [mm] 335
Grubość [mm] 52,5
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Długość gwintu [mm] 25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,48
dla numeru OE 5Q0 411 315 B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4054224028100
Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 2
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 41
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096465574
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 335
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197914623
cena brutto:
37.99 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 335
Wymiar gwintu M12x1,5
nr EAN 5703858650438
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 70,2
Wymiar gwintu M10x1,5
nr EAN 5703858918798
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar netto [g] 475
nr EAN 5908281453551
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]335
wymagana liczba2
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M12
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 335
Rozmiar gwintu 1 MM12x1,5R
nr EAN 5413978169658
Długość [mm] 335
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Ciężar [kg] 0,45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688537645
Długość [mm] 70
Grubość [mm] 59,5
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,5
Długość gwintu [mm] 20
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688599001
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.