Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Bmw 2500-3.3 (E3) » stabilizator, mocowanie Bmw 2500-3.3 (E3) » łącznik stabilizatora Bmw 2500-3.3 (E3)

łącznik stabilizatora do BMW 2500-3.3 (E3)

wybierz typ samochodu BMW 2500-3.3 (E3):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 304
Wymiar gwintu MM12x1,75 RHT
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109562477
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Materiał Tworzywo sztuczne
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów bez elektronicznej regulacji dynamiki jazdy
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 3358960637888
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.75
Rozmiar gwintu 3 M12x1.75
Długość [mm] 340
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 68
nr EAN 5012759456613
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 304
nr EAN 4014870405335
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Wymiar gwintu M12x1,75
Długość [mm] 300
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 4047437374171
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Wymiar gwintu M12x1,75
Długość [mm] 300
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5907558547375
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 300
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Materiał Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074539699
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 300
Rozmiar gwintu 1 M12X1,5
Rozmiar gwintu 2 M12X1,5
Materiał Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
nr EAN 4040074199558
Długość [mm] 304
Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M12x1,75/M12x1,75
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096415524
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 304
Średnica 3 [mm] 9
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.75
Rozmiar gwintu 2 M12x1.75
Długość opakowania [cm] 47
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197532063
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 304
Materiał Tworzywo sztuczne
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M12x1.75
Rozmiar gwintu 2 M12x1.75
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197551620
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Materiał Tworzywo sztuczne
Długość [mm] 304
Wymiar gwintu M12x1,75
nr EAN 5703858919900
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]300
Średnica otworu [mm]9
Średnica otworu [mm]19
wymagana liczba2
Średnica 1 [mm]19
Średnica 2 [mm]19
Średnica 3 [mm]9
MateriałStal
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M12x1.5
Rozmiar gwintu 2M12x1.5
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,75
Długość [mm] 304
Ciężar [kg] 0,448
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 8435130354280
Długość [mm] 304
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,75
parzyste numery artykułów VKDS 345005
nr EAN 7316577892256
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu M 12
Materiał korpusu GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Zamiana tylko w parach 
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 340
Wymiar gwintu M12x1,75
rura Ø [mm] 29
nr EAN 3322938099718
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.