Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Daewoo » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Daewoo MATIZ Furgon/hatchback (KLA4) » stabilizator, mocowanie Daewoo MATIZ Furgon/hatchback (KLA4) » łącznik stabilizatora Daewoo MATIZ Furgon/hatchback (KLA4)

łącznik stabilizatora do DAEWOO MATIZ Furgon/hatchback (KLA4)

wybierz typ samochodu DAEWOO MATIZ Furgon/hatchback (KLA4):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 80,0
Wymiar gwintu MM10X1.25 RHT
Średnica [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109486698
Długość 1/Długość 2 [mm] 266
Wymiar gwintu MM10X1.25 RHT
Średnica [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109486681
Długość [mm] 265
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816304012
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Długość [mm]80
Ciężar [kg]0,29
Średnica 1 [mm]15
Średnica 2 [mm]15
Średnica 3 [mm]8
MateriałStal
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1M10X1.25
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
sparowany numer artykułuKSLR1010
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 264
nr EAN 4047437362246
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 80
parzyste numery artykułów 36406 01
nr EAN 4047437401785
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 264
nr EAN 5901619509234
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 80
parzyste numery artykułów 36406 01
nr EAN 5902659768032
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek prowadzący
Długość [mm] 248
nr EAN 4040074273814
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Długość [mm] 80
Średnica 3 [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10x1.25
Rozmiar gwintu 2 M10x1.25
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 15
nr EAN 4044197506323
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Długość [mm] 80
Średnica 3 [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10x1.25
Rozmiar gwintu 2 M10x1.25
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 15
nr EAN 4044197506330
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 265
Średnica 3 [mm] 8
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10x1.25
Rozmiar gwintu 2 M10x1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197530151
cena brutto:
42.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 265
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
nr EAN 5413978208951
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 80
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
parzyste numery artykułów 71262
nr EAN 5413978209033
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 248
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978252589
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 315
uwzględnić informację serwisową 
Materiał podwozia blacha stalowa
nr EAN 5413978252596
Długość [mm] 265
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Ciężar [kg] 0,33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688552129
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.