Długość [mm] | 174 |
Wymiar gwintu | M10x1,5 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
sparowany numer artykułu | 818 0716 10 |
Długość [mm] | 174 |
Wymiar gwintu | M10x1,5 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
sparowany numer artykułu | 818 0717 10 |
drążek skrętny łącznikowy | |
stal | |
oś przednia, z lewej | |
oś przednia, z prawej | |
Średnica [mm] | 1 |
Długość [mm] | 302 |
Ciężar [kg] | 0,737 |
Rozmiar klucza | 21 |
z nakrętkami | |
Długość gwintu [mm] | 29 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
drążek skrętny łącznikowy | |
tworzywo sztuczne | |
oś tylna strona prawa | |
Średnica [mm] | 1 |
Długość [mm] | 174 |
Ciężar [kg] | 0,246 |
Rozmiar klucza | 15 |
z nakrętką zabezpieczającą | |
Długość gwintu [mm] | 29 |
parzyste numery artykułów | 192978 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1,5 |
drążek skrętny łącznikowy | |
tworzywo sztuczne | |
oś tylna strona lewa | |
Średnica [mm] | 1 |
Długość [mm] | 174 |
Ciężar [kg] | 0,246 |
Rozmiar klucza | 15 |
z nakrętką zabezpieczającą | |
Długość gwintu [mm] | 29 |
parzyste numery artykułów | 192977 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M10 x 1,5 |
Długość [mm] | 174 |
Średnica 1 [mm] | 21 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.5 |
sparowany numer artykułu | VO-LS-17900 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z lewej |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
sparowany numer artykułu | RH07-0012 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z prawej |
Wymiar gwintu | 16 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
sparowany numer artykułu | RH07-0011 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025