Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) » stabilizator, mocowanie Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C) » łącznik stabilizatora Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C)

łącznik stabilizatora do MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_C, V4_C):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
107.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 170
Tylko w połączeniu z Boltkit
nr EAN 5413978248834
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość [mm] 214
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 175
nr EAN 5413978268467
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy góra
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 405
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 37755
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978268085
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy góra
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 405
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 37754
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978268092
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 360
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 37859
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978274017
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj wahacza Wahacz wzdłużny
Drążek / rozpórka Popychacz
Długość 1 [mm] 360
uwzględnić informację serwisową 
parzyste numery artykułów 37858
Materiał podwozia Aluminium
nr EAN 5413978274031
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.