Długość 1/Długość 2 [mm] | 230 | |
Średnica [mm] | 13 | |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy | |
nr EAN | 8717109485899 |
Długość [mm] | 230 | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
rura Ø [mm] | 13 | |
Ciężar [kg] | 0,532 | |
nr EAN | 5050063616972 |
Długość [mm] | 237 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,4 | |
dla numeru OE | 52089486AD | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 5050063619843 |
Długość [mm] | 230 | |
Kolor | czarny | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
rura Ø [mm] | 13 | |
Ciężar [kg] | 0,55 | |
nr EAN | 4027816410218 |
Długość [mm] | 237 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,39 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816410249 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 240 | |
Średnica 3 [mm] | 10 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M12X1.75 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197642908 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość [mm] | 230 | |
nr EAN | 5703858879198 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość [mm] | 240 | |
nr EAN | 5703858886448 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Ciężar netto [g] | 520 | |
nr EAN | 5908281448816 |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Ciężar netto [g] | 390 | |
nr EAN | 5908281454442 |
Drążek / rozpórka | Drążek Panhard | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar brutto [kg] | 2,350 | |
Ciężar netto [g] | 2250 | |
nr EAN | 5908281475263 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 270 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość 1 [mm] | 230 | |
nr EAN | 5413978205059 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość 1 [mm] | 240 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
nr EAN | 5413978205066 |
Długość [mm] | 230 | |
otwór Ø [mm] | 12,5 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
parzyste numery artykułów | VKDS 342500 | |
nr EAN | 7316579299114 |
Długość [mm] | 240 | |
otwór Ø [mm] | 12,2 | |
Drążek / rozpórka | Drążek wahadłowy | |
Rozmiar gwintu 1 | M12 x 1,75 | |
parzyste numery artykułów | VKDS 442501 | |
nr EAN | 7316579299503 |
Długość [mm] | 237 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Materiał | Stal | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688410245 |
Długość [mm] | 30 | |
nr EAN | 5908229966525 |
Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach.
Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023