Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » stabilizator, mocowanie Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) » łącznik stabilizatora Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_)

łącznik stabilizatora do PEUGEOT 308 SW I (4E_, 4H_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 308 SW I (4E_, 4H_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 141
Wymiar gwintu MM12X1.25 RHT
Średnica [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109614343
parzyste numery artykułów ADT38567
Długość [mm] 140
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 29
Rozmiar klucza 19
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
rura Ø [mm] 10
Ciężar [kg] 0,420
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063385663
parzyste numery artykułów ADT38566
Długość [mm] 140
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25
Długość gwintu [mm] 29
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063385670
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
Długość [mm] 175
Szerokość [mm] 78
Wysokość [mm] 90
nr EAN 5012759406274
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M12x1.25
Rozmiar gwintu 3 M12x1.25
Długość [mm] 175
Szerokość [mm] 78
Wysokość [mm] 90
nr EAN 5012759406267
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Gwint zewn. [mm] M12x1.25
Długość [mm] 140
rura Ø [mm] 10
nr EAN 4047437457805
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M12x 1.25
Długość [mm] 140
rura Ø [mm] 10
nr EAN 4047437457782
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Gwint zewn. [mm] M12x1.25
Długość [mm] 140
rura Ø [mm] 10
nr EAN 5901619563731
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M12x 1.25
Długość [mm] 140
rura Ø [mm] 10
nr EAN 5901619563748
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 140
Wymiar gwintu M12x1.25
rura Ø [mm] 10
parzyste numery artykułów JTS7565
nr EAN 3322937576586
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 140
Wymiar gwintu M12x1.25
rura Ø [mm] 10
parzyste numery artykułów JTS7564
nr EAN 3322937576593
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.