Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Toyota HIGHLANDER / KLUGER (_U4_) » stabilizator, mocowanie Toyota HIGHLANDER / KLUGER (_U4_) » łącznik stabilizatora Toyota HIGHLANDER / KLUGER (_U4_)

łącznik stabilizatora do TOYOTA HIGHLANDER / KLUGER (_U4_)

wybierz typ samochodu TOYOTA HIGHLANDER / KLUGER (_U4_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 288
Wymiar gwintu MM10X1.25 RHT
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109642063
Długość 1/Długość 2 [mm] 150
Wymiar gwintu MM10X1.25 RHT
Średnica [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109642087
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 383
Szerokość [mm] 93
Wysokość [mm] 73
nr EAN 5012759980002
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 383
Szerokość [mm] 93
Wysokość [mm] 73
nr EAN 5012759980019
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 288
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23,4
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,336
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816481232
parzyste numery artykułów 48125
Długość [mm] 149,5
średnica zewnętrzna [mm] 8,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23
Rozmiar klucza 14
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg] 0,276
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816481249
parzyste numery artykułów 48124
Długość [mm] 149,5
średnica zewnętrzna [mm] 8,0
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Długość gwintu [mm] 23
Rozmiar klucza 14
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg] 0,276
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816481256
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 288
nr EAN 4047437433052
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z lewej
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 150
parzyste numery artykułów 38068 01
nr EAN 4047437451971
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
Długość [mm] 150
parzyste numery artykułów 38067 01
nr EAN 4047437451919
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 150
Rozmiar gwintu 1 M10 X 1,5
Rozmiar gwintu 2 M10 X 1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 35-16 060 0046/HD
nr EAN 4040074309889
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 150
Rozmiar gwintu 1 M10 X 1,5
Rozmiar gwintu 2 M10 X 1,5
parzyste numery artykułów 35-16 060 0045/HD
nr EAN 4040074309872
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 288
Rozmiar gwintu 1 M10 X 1,25
Rozmiar gwintu 2 M10 X 1,25
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074310151
Długość [mm] 288
Ciężar [kg] 0,380
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M10x1,25/M10x1,25
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096541131
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 288
Średnica 3 [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10X1.25
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 47
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197971671
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar netto [g] 580
nr EAN 5902048907486
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar netto [g] 580
nr EAN 5902048907479
Indeks: OYO 60Z3034-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Drążek / wspornik, stabilizator
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA MAZDA
Opis: CX-5 2011->, 6 2012-> PRZEDNI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : KD3534170
Numer dostawcy: 60Z3034-OYO
Parametry:oś przednia, z obu stron
cena brutto:
44.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 287
Ciężar [kg] 0,38
nr EAN 8435130344151
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 150
Ciężar [kg] 0,295
nr EAN 8435130350787
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,25
Długość [mm] 150
Ciężar [kg] 0,295
nr EAN 8435130350794
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 96
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
nr EAN 5413978212750
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
rura Ø [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 160
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
parzyste numery artykułów 51267
nr EAN 5413978212736
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
rura Ø [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 160
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
parzyste numery artykułów 51266
nr EAN 5413978212743
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 9
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 288
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,25R
nr EAN 5413978241910
cena brutto:
57.99 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 288
Długość całkowita [mm] 315
Średnica [mm] 27
Wymiar gwintu M10x1,25
rura Ø [mm] 9
nr EAN 3322938381486
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 5900427556720
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 5900427556737
Wyświetlanie od 1 do 33 (z 33 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.