Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mclaren » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Mclaren 675LT Spider » łożysko i piasta koła Mclaren 675LT Spider » łożysko koła Mclaren 675LT Spider

łożysko koła do MCLAREN 675LT Spider

wybierz typ samochodu MCLAREN 675LT Spider:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Ilość otworów 37,00
Szerokość [mm] 37,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica 2 [mm] 1
nr EAN 8021787334807
cena brutto:
71.00 zł
 Kup
Ilość otworów 25,00
Szerokość [mm] 45,00
Średnica 2 [mm] 1
nr EAN 8021787340518
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Grubość 1 [mm] 37
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 37
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 72,04
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wysokość 1 [mm] 37
Ilość zębów, pierścień ABS 48
cena brutto:
51.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Grubość 1 [mm] 45
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55
Wysokość 1 [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 240
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 8
Typ tarczy hamulcowej pełny
Minimalna grubość [mm] 7
Wysokość [mm] 82,5
Wzór otworów/Ilość otworów 04/04
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Średnica otworu centrującego [mm] 52,3
Średnica końcówki wałka [mm] 25
Ciężar [kg] 5,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Powierzchnia pokryty
Techniczny numer informacyjny 54544PRO
nr EAN 4082300602951
średnica zewnętrzna [mm] 280
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 24
Typ tarczy hamulcowej wentylowany zewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 21,8
Wysokość [mm] 44
Wzór otworów/Ilość otworów 04/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Średnica otworu centrującego [mm] 61
Ciężar [kg] 6,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
Przetwarzanie wysoko nawęglany
Techniczny numer informacyjny 55546PRO_HC
nr EAN 4082300661408
cena brutto:
119.00 zł
 Kup
Moment dokręcenia [Nm] 280
Masa [g] 755
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 72,04
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 37
Szerokość 1 [mm] 37
Ilość biegunów 48
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
nr EAN 3413520518943
cena brutto:
97.00 zł
 Kup
Moment dokręcenia [Nm] 175
Masa [g] 680
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 55
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Szerokość 1 [mm] 45
nr EAN 3413520518967
cena brutto:
220.00 zł
 Kup
Moment dokręcenia [Nm] 175
Masa [g] 5288
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 240
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Grubość [mm] 8
Szerokość 1 [mm] 82
Ilość otworów 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym łożyskiem koła
Minimalna grubość [mm] 7
Średnica punktów mocowania [mm] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Typ tarczy hamulcowej pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 8,1
średnica zewnętrzna [mm] 240
nr EAN 3413520687267
cena brutto:
144.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 280
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 24
Typ tarczy hamulcowej wentylowany zewnętrznie
Minimalna grubość [mm] 21,8
Wysokość [mm] 44
Wzór otworów/Ilość otworów 04/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Średnica otworu centrującego [mm] 61
Ciężar [kg] 6,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez sworznia mocującego koła
Powierzchnia pokryty
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 30
Wysokość opakowania [cm] 10
Techniczny numer informacyjny 98200 2546 0 1 PRO
nr EAN 4019722456084
cena brutto:
238.01 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 240
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 8
Typ tarczy hamulcowej pełny
Minimalna grubość [mm] 7
Wysokość [mm] 82,5
Wzór otworów/Ilość otworów 04/04
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Średnica otworu centrującego [mm] 52,3
Średnica końcówki wałka [mm] 25
Ciężar [kg] 5,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Powierzchnia pokryty
Długość opakowania [cm] 30
Szerokość opakowania [cm] 28,5
Wysokość opakowania [cm] 11,5
Techniczny numer informacyjny 98200 1544 0 1 PRO
nr EAN 4019722482854
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łożysko koła

Łożysko koła


Szum, tarcie oraz niepokojący hałas podczas jazdy może świadczyć o zużytym łożysku koła. Ma to wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale również na bezpieczeństwo, w związku z tym  zawsze przy takich niedogodnościach należy zweryfikować, co jest przyczyną problemu. Jeżeli taki stan utrzymuje się przez dłuższy czas, może skutkować nawet zablokowaniem koła podczas jazdy. Łożysko koła zużywa się stopniowo, jest to element eksploatacyjny pojazdy i podlega wymianie. 
 

Rozwiązania technologiczne


Możemy wyróżnić łożyska kulkowe, w których wykorzystuje się metalowe kulki i łożyska stożkowe z metalowymi stożkami. W obu przypadkach wykonuje się je z materiałów odpornych na korozję, wysoką temperaturę i tarcie. Łożysko koła, podobnie jak piasta, odpowiada za solidne połączenia koła z pojazdem. W starszych modelach samochodów montowane były łożyska stożkowe,wymagające serwisowania – smarowania i regulacji luzu. W nowych pojazdach wykorzystuje się kulkowe łożyska skośne, które nie podlegają serwisowi. Wśród nich wyróżniamy zespolone, jednorzędowe łożysko koła cechujące się zdolnością do przenoszenia dużych obciążeń, jednak tylko w jednym kierunku. Drugim rodzajem jest zespolone, dwurzędowe łożysko koła składające się z dwóch łożysk kulkowych skośnych. Są one lepszym rozwiązaniem, ponieważ przenoszą obciążenie osiowe i promieniowe. 

Dwurzędowe występują w 3 wariantach – wymienne łożysko pierwszej generacji, zintegrowane z piastą drugiej generacji i kompletny zespół trzeciej generacji. 
 

Kiedy czas na wymianę łożyska koła w samodzie?


O tym, czy łożysko koła należy wymienić, świadczy kilka objawów. Jednym z nich jest tzw. „buczenie”, które może nawet zakłócać pracę silnika. Wzrost hałasu zaobserwujemy przy zwiększającej się prędkości jazdy. Jeżeli słyszysz szum, może to oznaczać uszkodzenie kulek tocznych. Łożysko koła uległo również awarii, jeżeli na początku jazdy pojawia się tarcie. Nawet jeżeli nie występuje żadne z tych objawów, to łożysko koła powinno się wymienić po 150-200 przejechanych kilometrach.

informacje dodatkowe: