
| Opór [Ohm] | 0,56 |
| Opór [Ohm] | 3300 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 9.8116 |
| nr EAN | 8012510050804 |

| nr EAN | 8435050624845 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| Ilość biegunów | 7 |
| nr EAN | 4082300558531 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| Cewka zapłonowa | Cewka zapłonowa z elektronicznym rozdzielaczem |
| nr EAN | 4082300801422 |

| Ograniczenia producenta | OE BOSCH |
| Wersja | Hall |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079380041 |

| Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079387019 |

| nr EAN | 8001063480640 |

| nr EAN | 8001063480657 |

| nr EAN | 8001063480664 |

| nr EAN | 8001063480671 |

| nr EAN | 8001063480688 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074273920 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074307236 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
| nr EAN | 4010326483438 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,58 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,76 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Układ zapłonowy cewkowy | Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cewki |
| Ilość biegunów | 7 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Cewka zapłonowa | Z korpusem z radiatorem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025