Ciężar [kg] | 0,926 |
Ilość połączeń | 3 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 883013 |
nr EAN | 8053379090396 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 4010326480468 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,26 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,35 |
Tryb pracy | elektryczny |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025