Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ zapłonowy Mitsubishi GALANT VI (E3_A) » moduł zapłonowy Mitsubishi GALANT VI (E3_A)

moduł zapłonowy do MITSUBISHI GALANT VI (E3_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI GALANT VI (E3_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
102.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 14
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759460061
cena brutto:
100.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,53
Ilość otworów 2
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379089628
Ograniczenia producenta OE MITSUBISHI
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079384728
cena brutto:
53.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,507
nr EAN 5902925205506
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,541
nr EAN 5902925205513
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063480947
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063485430
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063716213
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063708447
cena brutto:
71.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze strzemieniem mocującym
cena brutto:
136.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z klamrą
nr EAN 4010326481137
cena brutto:
57.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,59
Tryb pracy elektryczny
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.