Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 TDCi (2015.08-???) 75km » 880007A era
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.5 Tdci (2015.08-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 880007A ERA

880007A Cewka zapłonowa ERA
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880007A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,222
Ilość połączeń4
nr EAN8053379565788

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 880007A ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      06A 905 115
VOLKSWAGEN      06A 905 115 A
VOLKSWAGEN      06A 905 115 B
VOLKSWAGEN      06A 905 115 C
VOLKSWAGEN      06A 905 115 D
VOLKSWAGEN      06B 905 115 D
VOLKSWAGEN      06B 905 115 G
VOLKSWAGEN      06B 905 115 H
VOLKSWAGEN      06B 905 115 J
VOLKSWAGEN      06B 905 115 L
VOLKSWAGEN      06B 905 115 M
VOLKSWAGEN      06B 905 115 N
VOLKSWAGEN      06B 905 115 P
VOLKSWAGEN      06B 905 115 Q
VOLKSWAGEN      06B 905 115 R
VOLKSWAGEN      06B 905 115 S
VOLKSWAGEN      06B 905 115 T
VOLKSWAGEN      06C 905 115 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 880007A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 880007A ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.