Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford TRANSIT Furgon (FA_ _) 2.2 TDCi RWD (2011.10-2014.08) 100km » 10065 meat&doria
wybrany samochód: 
Ford Transit Furgon (fa_ _) 2.2 Tdci Rwd (2011.10-2014.08) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10065 MEAT&DORIA

10065 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MEAT&DORIA
meat&doria 10065
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10065
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10065

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10065 MEAT&DORIA

Moduł zapłonowy (9 pin) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A6 C5, A8 D2, VW GOLF IV, PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8/4.2 03.94-06.05
numery OEM:
AUDI      4D0 997 351
AUDI      4D0905351
AUDI      8D0905351
FORD      9658712A223AA
SEAT      4D0 997 351
SEAT      4D0905351
SEAT      8D0905351
SKODA      4D0 997 351
SKODA      4D0905351
SKODA      8D0905351
VOLKSWAGEN      4D0 997 351
VOLKSWAGEN      4D0905351
VOLKSWAGEN      8D0905351
VAG      4D0 997 351
VAG      4D0905351
VAG      8D0905351
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10065 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10065 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.