Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 32 92 4108 swag autoteile gmbh

Cewka zapłonowa 32 92 4108 SWAG Autoteile GmbH

32 92 4108 Cewka zapłonowa SWAG Autoteile GmbH
95.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

32 92 4108

Ciężar [kg] 0,36
dla numeru OE 06B 905 115 E
nr EAN 4044688241085

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 32 92 4108 SWAG Autoteile GmbH

Głowica rozrusznika pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A6 C5, A8 D2, TT; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B5, SHARAN 1.8-4.2 01.95-12.10
numery OEM:
AUDI      06B 905 115
AUDI      06B 905 115 B
AUDI      06B 905 115 E
AUDI      6B 905 115
AUDI      6B 905 115 B
AUDI      6B 905 115 E
SEAT      06B 905 115
SEAT      06B 905 115 B
SEAT      06B 905 115 E
SEAT      6B 905 115
SEAT      6B 905 115 B
SEAT      6B 905 115 E
SKODA      06B 905 115
SKODA      06B 905 115 B
SKODA      06B 905 115 E
SKODA      6B 905 115
SKODA      6B 905 115 B
SKODA      6B 905 115 E
VOLKSWAGEN      06B 905 115
VOLKSWAGEN      06B 905 115 B
VOLKSWAGEN      06B 905 115 E
VOLKSWAGEN      6B 905 115
VOLKSWAGEN      6B 905 115 B
VOLKSWAGEN      6B 905 115 E

Zastosowanie Cewka zapłonowa 32 92 4108 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.