Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » JM5012 janmor

Cewka zapłonowa JM5012 JANMOR

JM5012 Cewka zapłonowa JANMOR
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5012

producent:

JANMOR

Ciężar [kg] 0,217
nr EAN 5902925203656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5012 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5012 AUDI VW
numery OEM:
VAG      06A905115
VAG      06A905115A
VAG      06A905115B
VAG      06A905115C
VAG      06B905115G
VAG      06B905115H
VAG      06B905115J
VAG      06B905115L
VAG      06B905115N
VAG      06B905115P
VAG      06B905115Q
VAG      06B905115R
VAG      06C905115B
VAG      06C905115C
VAG      06C905115D
VAG      06C905115E
VAG      06C905115F
VAG      06C905115G
VAG      06C905115H
VAG      06C905115K
VAG      06C905115L

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5012 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5012 JANMOR:

2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.