Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 110 572 topran

Cewka zapłonowa 110 572 TOPRAN

110 572 Cewka zapłonowa TOPRAN
93.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

110 572

producent:

TOPRAN

Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Mieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne!
Napięcie robocze [V] 12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 110 572 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6, A8 D3 2.0/3.0 11.00-07.06

Cewka zapłonowa 110 572 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Cewka zapłonowa 110 572 producenta TOPRAN

AUDI

06C905115A, 06C905115B, 06C905115D, 06C905115E, 06C905115F, 06C905115G, 06C905115H, 06C905115K, 06C905115L, 06C905115M

numery OEM:
AUDI      06C 905 115A
AUDI      06C 905 115B
AUDI      06C 905 115D
AUDI      06C 905 115E
AUDI      06C 905 115F
AUDI      06C 905 115G
AUDI      06C 905 115H
AUDI      06C 905 115K
AUDI      06C 905 115L
AUDI      06C 905 115M

Zastosowanie Cewka zapłonowa 110 572 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 110 572 TOPRAN:

sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.