Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Nissan SUNNY III Hatchback (N14) 2.0 GTI-R 4x4 (1990.10-1995.05) 220km » 109 882 topran
wybrany samochód: 
Nissan Sunny Iii Hatchback (n14) 2.0 Gti-r 4x4 (1990.10-1995.05) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 109 882 TOPRAN

109 882 Jednostka sterująca, układ zapłonowy TOPRAN
topran 109 882
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 109 882
109 882
topran 109 882 Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 109 882 topran
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 109 882 topran
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

109 882

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowaZ końcowym stopniem
Ilość biegunów5
Napięcie znamionowe [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 109 882 TOPRAN

Moduł zapłonowy (5 pin) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A6 C5, A8 D2, SEAT ALHAMBRA, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B5 1.8/3.7/4.2 03.94-12.10
numery OEM:
AUDI      4D0 905 351
SEAT      4D0 905 351
SKODA      4D0 905 351
VOLKSWAGEN      4D0 905 351

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 109 882 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 109 882 TOPRAN:

Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.