Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » V10-70-0051 vemo

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V10-70-0051 VEMO

V10-70-0051 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-70-0051
Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V10-70-0051
V10-70-0051
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-70-0051

producent:

VEMO

Ilość biegunów 9
Ciężar [kg] 0,07392
nr EAN 4046001326257

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V10-70-0051 VEMO

Moduł zapłonowy (9 pin) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A6 C4, A6 C5, A8 D2; SEAT ALHAMBRA, LEON; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B5, SHARAN 1.8/3.7/4.2 03.94-12.10
numery OEM:
AUDI      4D0 905 351
AUDI      4D0 997 351
AUDI      8D0 905 351
FORD      98VW12A223AA
SEAT      4D0 905 351
SEAT      4D0 997 351
SEAT      8D0 905 351
SKODA      4D0 905 351
SKODA      4D0 997 351
SKODA      8D0 905 351
VOLKSWAGEN      4D0 905 351
VOLKSWAGEN      4D0 997 351
VOLKSWAGEN      8D0 905 351
VAG      4D0 905 351
VAG      4D0 997 351
VAG      8D0 905 351

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V10-70-0051 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Original VEMO Quality V10-70-0051 VEMO:

2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.