Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel ASTRA F liftback (T92) » moduł zapłonowy Opel ASTRA F liftback (T92)

moduł zapłonowy do OPEL ASTRA F liftback (T92)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA F liftback (T92):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Technika połączeń Sawtooth
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia złącze zębate
Ilość połączeń 4
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 4
Wymagana ilość 1
nr EAN 4014427110699
cena brutto:
124.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759457627
cena brutto:
104.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 1,045
Ilość połączeń 4
Numer artykułu zalecanego dodatku 883050
nr EAN 8053379088973
cena brutto:
107.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300588545
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063481043
cena brutto:
71.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Kąt mocowania [stopień] 45
nr EAN 5907558559286
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia złącze zębate
Cewka zapłonowa bez złącza świecy zapłonowej
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074470909
cena brutto:
250.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Kąt mocowania [stopień] 45
nr EAN 4010326480567
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,09
Tryb pracy elektryczny
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.