Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ zapłonowy Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) » moduł zapłonowy Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A)

moduł zapłonowy do MITSUBISHI LANCER VII (CS_A, CT_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER VII (CS_A, CT_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Technika połączeń Spring
Ilość połączeń 1
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Wymagana ilość 1
nr EAN 4044197766901
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047025165723
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759508718
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300558494
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079340359
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 4044079040358
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5902659726292
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 273012B000
cena brutto:
140.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326482394
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,23
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.