Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » napęd koła, przeguby Audi A8 D2 (4D2, 4D8) » osłona przegubu Audi A8 D2 (4D2, 4D8)

osłona przegubu do AUDI A8 D2 (4D2, 4D8)

wybierz typ samochodu AUDI A8 D2 (4D2, 4D8):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 84
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,53
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
nr EAN 4027816011712
Długość [mm] 83
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,071
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
dla numeru OE 4B0 498 201 SK
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816383314
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 88,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064147633
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 92
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 92
Wysokość [mm] 83
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341857
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 92
Wysokość [mm] 88,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064357940
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 88,5
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 88
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 88,5
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 88
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Długość [mm] 84
Materiał Guma
nr EAN 5907558586497
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90
Długość [mm] 90
Materiał Guma
Zestaw skrócony 
nr EAN 5903364335045
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90
Długość [mm] 90
Materiał Guma
nr EAN 4040074313589
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90
Długość [mm] 90
Materiał Guma
Zestaw skrócony 
nr EAN 4040074343920
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 84
dla numeru OE GDG158
nr EAN 8430320049816
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 91
Wysokość [mm] 88
nr EAN 8430320035222
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 90
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90
nr EAN 7316574112838
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
Wysokość [mm] 88,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064043676
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 92
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 92
Wysokość [mm] 83
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 92
Wysokość [mm] 88,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064357933
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 92
Wysokość [mm] 88,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
Wersja śruby/nakrętki Śruba rozporowa
Tylko w połączeniu z 4A0407643A
Wymiar gwintu M16x1,5x77
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064361053
Długość [mm] 84
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,53
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
nr EAN 4044688011718
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy Od strony koła
Zestaw skrócony 
Kompletacja odbiegająca od OE 
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 90
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Guma
dla numeru OE 701 498 203S
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy Od strony koła
Ilość na oś 2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 91
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 84
Materiał osłony Guma
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.