Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) (1987.10-1989.12) 131km » 111 776 topran
wybrany samochód: 
Honda Crx Ii (ed, Ee) 1.6 I 16v (ed9) (1987.10-1989.12) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 111 776 TOPRAN

111 776 Osłona, wał napędowy TOPRAN
topran 111 776
Osłona, wał napędowy 111 776
111 776
topran 111 776 Osłona, wał napędowy
Osłona, wał napędowy 111 776 topran
Osłona, wał napędowy 111 776 topran
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

111 776

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna 1 [mm]21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]80
Wysokość [mm]84
Materiał osłonyGuma

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 111 776 TOPRAN

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 21/80) (dł.84) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, A8 D2, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, SKODA OCTAVIA I, SUPERB I, VW BORA 1.4-3.7 02.88-12.13
numery OEM:
AUDI      895 407 283
SEAT      895 407 283
SKODA      895 407 283
VOLKSWAGEN      895 407 283
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 111 776 TOPRAN w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.