Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » napęd koła, przeguby Fiat DOBLO Cargo (263_) » osłona przegubu Fiat DOBLO Cargo (263_)

osłona przegubu do FIAT DOBLO Cargo (263_)

wybierz typ samochodu FIAT DOBLO Cargo (263_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
39.00 zł
27.86 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,30
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
dla numeru OE 31 60 7 529 203 SK
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816479611
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341864
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86,7
Wysokość [mm] 122,90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064790280
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 95,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064354406
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356462
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Ciężar [kg] 0,30
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5902659732514
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Wysokość [mm] 105
Masa [g] 119
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał Guma
Średnica 1 [mm] 24,5
Średnica 2 [mm] 69,5
nr EAN 8033989225784
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 126
Masa [g] 97
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 25,5
Średnica 2 [mm] 85
nr EAN 8048610581238
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 84
Wysokość [mm] 115
nr EAN 8430320049526
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 156
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 112
nr EAN 7316574689668
Wysokość [mm] 126
Materiał Termoplast
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
nr EAN 7316575362393
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86,7
Wysokość [mm] 122,90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064048947
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 95,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064354338
Długość [mm] 122
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
nr EAN 4044688662781
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.