
| Długość [mm] | 125 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,240 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| dla numeru OE | 39241-BU186 |
| nr EAN | 5050063181388 |

| Długość [mm] | 107 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,260 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 104 |
| nr EAN | 5050063098976 |

| Długość [mm] | 92 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,336 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| nr EAN | 5050063199253 |

| Długość [mm] | 130 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,224 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 101 |
| dla numeru OE | TDR500070 SK1 |
| nr EAN | 5050063199277 |

| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064156475 |

| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064156581 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356493 |

| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064375012 |

| Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| nr EAN | 5907558586664 |

| Wysokość [mm] | 92 |
| Masa [g] | 131 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica 2 [mm] | 75 |
| nr EAN | 8033989228846 |

| Masa [g] | 280 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 8033989228853 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 89 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| nr EAN | 8430320049397 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064054085 |

| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064054191 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064375005 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025