Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » napęd koła, przeguby Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) » osłona przegubu Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A)

osłona przegubu do MITSUBISHI GALANT VI sedan (E3_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI GALANT VI sedan (E3_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 87,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064124375
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
Wysokość [mm] 97,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064134299
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 76
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 79
Wysokość [mm] 80
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341772
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341802
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 78
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 92,5
Średnica 1 [mm] 22
Średnica 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 90,5
nr EAN 8033001079494
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Indeks: OYO 60P0511-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw osłon, wał pędny
Nazwa: OSŁONA PRZEGUBU HYUNDAI
Opis: LANTRA 2.0 96->/ COUPE /RD/ 2.0I WEWNĘTRZNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 44333SD9003
Numer dostawcy: 60P0511-OYO
Parametry:oś przednia Wysokość [mm] : 97
Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] : 82
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 97
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 22
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 84
nr EAN 7316575893576
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 76
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 79
Wysokość [mm] 80
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.