Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » napęd koła, przeguby Opel ASTRA F CLASSIC Kombi (T92) » osłona przegubu Opel ASTRA F CLASSIC Kombi (T92)

osłona przegubu do OPEL ASTRA F CLASSIC Kombi (T92)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA F CLASSIC Kombi (T92):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
39.00 zł
27.86 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 110,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064105367
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Wysokość [mm] 98,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064104483
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 73
Wysokość [mm] 99
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356479
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 23,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 56
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 98,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 79
Wysokość [mm] 105
nr EAN 5907558586602
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 113
nr EAN 5907558586909
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Wysokość [mm] 100
nr EAN 5902659759375
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Długość [mm] 113
Materiał Guma
nr EAN 4040074411452
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Długość [mm] 98
Materiał Guma
nr EAN 4040074302002
dla numeru OE 6153107500011
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Masa [g] 219
nr EAN 8033989108285
Masa [g] 76
Wysokość [mm] 98
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wymagana ilość 2
Średnica 1 [mm] 19
Średnica 2 [mm] 55
nr EAN 8033989103785
Materiał Guma
Wysokość [mm] 95
Masa [g] 89
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica 1 [mm] 21
Średnica 2 [mm] 65
nr EAN 8033989114798
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 79
Wysokość [mm] 105
nr EAN 8430320034829
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Wysokość [mm] 100
nr EAN 8430320034768
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 113
nr EAN 8430320049014
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 110
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
nr EAN 7316574262144
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 105
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 89
nr EAN 7316575893606
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Wysokość [mm] 98,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064060857
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 110,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064031246
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 73
Wysokość [mm] 99
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.