Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » napęd koła, przeguby Toyota AVENSIS Kombi (_T27_) » osłona przegubu Toyota AVENSIS Kombi (_T27_)

osłona przegubu do TOYOTA AVENSIS Kombi (_T27_)

wybierz typ samochodu TOYOTA AVENSIS Kombi (_T27_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
39.00 zł
27.86 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Długość [mm] 89
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,268
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
nr EAN 5050063281538
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 103,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064135166
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Indeks: OYO 60P0511-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw osłon, wał pędny
Nazwa: OSŁONA PRZEGUBU HYUNDAI
Opis: LANTRA 2.0 96->/ COUPE /RD/ 2.0I WEWNĘTRZNEGO
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 44333SD9003
Numer dostawcy: 60P0511-OYO
Parametry:oś przednia Wysokość [mm] : 97
Średnica wewnętrzna 1 [mm] : 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] : 82
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
Wysokość [mm] 90
nr EAN 8430320035260
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 97
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 22
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 84
nr EAN 7316575893576
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 103,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064015352
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.